Alla dessa modebloggare...

Jag älskar kläder, det kan jag inte ljuga om, shopping är en mycket stor last jag har!
För kanske 1 år sen tyckte jag det var rätt kul och kika runt bland alla bloggar om mode för att bli inspierad till min egna stil. Men idag när man kollar runt, nästan alla ser likadana ut  och de skriver ju för sjutton om samma saker (gjorde de iofs säkert förr med)! Snälla kom på något nytt kära modebloggare (finns såklart undantag). Byt pose framför spegeln eller vad sjutton som helst! Jag menar inte att jag skulle kunna starta en bättre modeblogg än "alla andra", skulle väl antagligen ha ungefär samma kläder (hög midja, skinnjacka, oversize-tshirts, tights etc) och med största sannolikhet inta ungefär samma poser framför kameran.

Aja hur som helst, någon som har ett bra tips på en bra modeblogg? Jag är ute efter någon som har sin egna stil och får gärna skriva om lite annat också (musik, resor, livet etc). Kan behöva lite tidsfördriv dagar som dessa....

Adíos amigos

Update: Jag kom på en känd svensk modeblogg som jag faktiskt tycker är bra och det är Moderniteter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0