.

Värsta dagen på hela sommaren var det idag. På jobbet var alla bara irriterade och sura, folk ska upp sig osv. Jag pallar inte sånt, mår så jäkla dåligt när alla runt omkring mig är sura och då blev ju jag automatisk tjurig jag med. Det värsta var att en mycket god vän som jag har jobbat med hela sommaren blev sur på mig och det var våran sista dag ihop, så det var inte kul. Så det är jag lite depp för nu :(

Sen när jag var inne på bilddagboken så hade min fina vän Emma laddat upp ett kort på mig och Kristina som vi tog en historia lektion (tror jag?) och då började jag gråta. Jag kommer seriöst sakna gymnasiet jättemkt. Känns så jobbigt att alla bara försvinner nu. Jag saknar att ha mina vänner runt omkring mig varje dag!

TA MIG HÄRIFRÅN

today was one of the strangest day


Kommentarer
Postat av: emma

naaaaw! inte börja gråta. fast jag måste erkänna att det har jag också gjort när man tänker tillbaka. miss you!

2007-08-22 @ 13:30:47
URL: http://dagens-emma.blogspot.se
Postat av: evelina

emma: jag tycker det är skit jobbigt. aldrig mer den oslagbara trion på katedral :(

2007-08-22 @ 17:04:03
URL: http://noiretblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0