Hjälp

Jag hatar sånt här. Jag vet inte vad jag vill göra med mitt liv i höst? Har nu blivit erbjuden 3 jobb (ev. ett till). Lyxproblem jag vet(?). Jag har aldrig varit så här kluven förut. Kan jag se mig själv åka runt i hela Sverige och bo på hotell varje natt och sälja mobiltelefoner på dagarna? Jag vet inte. Sen så sa en god vän till mig nyss att jag är nog för snäll för att få folk till att köpa abonnemang. Snälla kan någon berätta för mig vad som är bäst för mig själv? Jag har seriöst ingen aning just nu....

Update: alla ger mig olika råd. En tror inte alls på mig och en annan god vän säger såhär; "Se glad ut, var vänlig, flörta lite och det kommer funka. För att man ska komma någonstans måste man tro på sig själv och jag är övertygad om att du fixar det Eve. Du har klarat dig lysande hittills så vad skulle kunna hindra dig i framtiden?"

Dom orden värmde kan jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0