Jobb, jobb, jobb...

Nu sitter jag här på jobbet, stället som jag har spenderat hela min sommar, och gör min sista dag på schema här på Sportlagret. Kommer ev. på inringd...

När jag går hem i eftermiddag så kan jag numera kalla mig arbetslös. Det är grejer det...
Har iofs redan blivit erbjuden jobb så jag känner mig rätt lugn. Fast jag orkar inte med Skara! Får hålla mig till ända till januari med att försvinna härifrån. Jag och Martina började kika lite igår på lägenheter i Barcelona, hoppas verkligen vi kommer in. För som det ser ut nu så har jag inte riktigt ekonomin till att åka ut på långresa, vill inte röra min sparpengar till det.

Ha en bra dag...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0