Lågt blodsockervärde

Fyfan säger jag bara (ni får ursäkta mitt språk) men ibland blir jag bara så irriterad på folk. Idag på jobbet gick en skrikande unge som var arg på sina päron i butiken och rev ner en massa kartonger som jag nyss hade ställt iordning. Visst ungar kan vara riktiga pain-in-the-ass ibland, det vet ju alla, men tror du hans föräldrar gjorde något? Nej inte ett piss utan de lät ungen riva halva butiken, de bad inte ens om ursäkt utan gick nonchalant vidare i butiken. Men nu kommer det värsta, de hade till och med mage och klaga att det var rörigt! Konstigt! Jag blir så arg. Sen blev det ju inte bättre av att jag bara hade käkat frukost och klockan var runt 4. Lågt blodsockervärde och jobba är ingen bra kombination.

Ikväll får jag äntligen en lugn kväll hemma det har jag inte haft på ett tag. Ska bli skönt...

She moves in her own way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0