Without you here the seasons pass me by...

Ännu dag har flytit förbi. Fixade klart "alla" (har säkert glömt minns hälften) tack-för-uppvaktningen-på-studenten-kort, var hos min tandhygenist som berätta för mig att de nyss ändrade så man har gratis tandvård tills man är 21! Det kom ju inte en dag försent utan precis lagom (jag skulle ju få börja betala nästa år). Gött de...
Hann även iväg en snabbis till Lidköping för att hälsa på min moster och fika med mamma. Imorgon hoppas jag på besked om jobb, kan ju faktiskt inte gå och dega för länge (hoppas på att vara ledig 1½ till). Planerade nyss in Sthlm nästa vecka, det blir najs. Saknar Anni så otroligt mycket!

Barcelona, lockar allt mer och mer. Har läst flera guider om staden och tror att jag och la ciudad skulle komma överens. Alla andra tar ju sitt pick och pack och flyttar till London (Oskar, Torsten, Tora, Amanda, Lovisa, Malin, Marie etc) vilket inte låter helt fel det heller men jag tror mer på Barca för min del. Lite jobbigt bara att man inte får besked förs än i december ifall man har kommit in på skolan eller inte men det är bara att tänka positivt.

I mitt tidigare inlägg idag så skrev jag att Agnes ringde, och jag blev så glad! Hoppas på att träffa henne i helgen och att få tid till att åka på hennes gig i Göteborg!

Nu ska jag ta mig en nice cup of tea with my lovely mother.

Adíos

Kommentarer
Postat av: Tora

London är en trevlig stad, kom bara kom :)

2007-08-29 @ 23:39:29
URL: http://amazinggrape.blogg.se
Postat av: evelina

tora: funderar ju på en långweekend där i oktober:)

2007-08-30 @ 09:58:51
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0