Dan före dopparedan

Gårdagen var en väldigt bra idag, dock lite stressig. På förmiddagen begav jag och Emelie oss till Skövde för att inhandla de sista julklapparna. Helt sjukt mycket folkt, fast det hade man ju räknat med...
Vi käkade även lite lunch, thaimat såklart (skönt med lite kontrast ifrån julmaten). På kvällen sedan kom Emma och Kristina hem till mig, dags för lite julklappsbyte. Tack så mycket för klapparna tjejer!

Nu på morgonen blev jag väckt vid halv 8 tiden av att telefonen ringde på nedervåningen, först tänkte jag strunta i det men när det verka som personen som ringde aldrig gav upp så gick jag ner för att svara. När jag svarade så la personen på och jag blev lite smått irriterad men tog med mig telefonen upp ifall det skulle ringa igen. 5 minuter senare så ringde det igen...
- Ah det är Evelina
- Hej har kommit till Kungsbacka Vårdcentral?
- Öööeum, nee...
-Nehepp, vart har jag kommit då?
- Till Skara
- Jaha men kan inte du koppla mig till Kungsbackas Vårdcentral?
- Nej, du har inte kommit till någon vårdcentral överhuvudtaget.
- Jaha oj ursäkta. Hejdå. "Klick"

Kungsbacka Vårdcentral? Hur sjutton hamnade personen hos mig, kollade upp numret på Eniro och det är
0300 - 56 52 40
Och ni som känner mig eller bor i trakterna vet att det numret är långt ifrån mitt. Aja jag somnade i vilket fall om igen...

Idag så ska jag baka kladdkaka till julbordet imorgon och så ska jag julstäda. Klä färdigt granen får vi inte glömma heller! Just de ja, blev väldigt glad när jag vaknade idag och såg att det var vitt på marken! Kommer iofs med största sannorlikhet smälta bort tills imorn...

God jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0