Så sjukt förbannad

Igår var kvällen kommen som jag hade sett fram emot hela december, jag skulle få träffa alla mina goda vänner igen på en och samma gång men det hela slutade i fiasko.
Jag hade nya kläder, håret låg som det skulle och sminket var på och det viktigaste, jag var sjukt taggad. Inget kunde gå fel men det gjorde det och inte lite heller..
Kvällen började bra med lite singstar och så men när alkoholen hade börjat värka på folk blev lite kaosartat. Min systersons playstation gick sönder, min takrona gick sönder, en tavla gick sönder och en lampa gick sönder. Fast jag förstod ju att inget var med flit men när jag märkte att PSet var sönder ville jag bara ha reda på hur det hade gått sönder och vilka det var. För det sista min systerson sa när jag lånade det var Gör absolut inte sönder det för då får du betala. Om det hade varit mitt så hade jag inte varit lite angelägen om att ta reda på vem det var men nu när det var lånat kände jag att jag behövde det. Aja skit samma det är redan glömt..

Men nu kommer det värsta när alla hade gått märkte jag att min mobil var borta. Jag letade över allt utan att hitta den och när jag ringde till den var den avstängd. Någon som var på min förfest har alltså snott den! Så jävla dålig stil! Jag kände ju alla här förutom 5 killar i från Lidköping men jag vet inte vem jag ska misstänka! Känns så jäkla jobbigt att jag kände nästan alla väl som var här och vi var väl runt 20 personer.
Jag gick i vilket fall som helst inte ut igår, som ni förstår så var jag riktigt förbannad. Ringde och gjorde en polisanmälan idag och eftersom det är stöld i hemmet så tas det mer på allvar.

Jag ville verkligen gå ut igår, hade ju till och med köpt förköp och allt och så händer det här.
Tack din jävla idiot som snodde min mobil, du förstörde en bra kväll dessutom.

Nu ska jag försöka ta tag i min dag. Ska duscha och lite senare ska jag iväg och fira jul med min syster och hennes familj.

Och en sak är säker jag kommer inte fira nyår i Skara!

// En mycket arg och ledsen Evelina

Kommentarer
Postat av: a

men shit stackare

2007-12-26 @ 13:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0