To-do-lista innan flytten till Barca

  • Fixa nytt pass
  • Fixa försäkring
  • Köpa kamera
  • Ny handbagage väska
  • Högtalare till min I-pod
  • Välja ut kläder/skor med omsorg som jag ska ha med mig
  • Säga hejdå
  • Maila svenskar i BCN
  • Växla lite pengar
  • Maila massa folk angående lägenheter
  • Ev. boka vandrarhem/hotell de första nätterna
  • Ev. köpa ny jacka (inte riktigt bestämt mig)

Kommer säkert på mer saker snart....
Nu ska jag snart iväg och luncha Paella, måste ju komma in i stämning lite...

Kommentarer
Postat av: Maja

Tjoho!
Sitter och söker på folk som ska dra sig ner mot Barcelona.. Jag heter Maja, är 20 år och ska flytta dit med två kompisar i mars. Blir så nyfiken! Hade du tänkt plugga spanska där? O kollar du/ni upp boende osånt innan ni kommer dit? Vi vet inte riktigt hur vi ska gå till väga!
Tacksam för svar. :)
/Maja

2007-12-19 @ 13:19:05
Postat av: Evelina

maja: Åh va kul! Adda mig på msn
[email protected]
så berättar jag mer!
Adios.

2007-12-19 @ 14:17:16
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0