Workaholic

Just nu längtar jag bara till jul då jag äntligen får vara ledig igen! Ska bli så skönt..
Lite sur över att jag missar Idol-finalen ikväll, tv-nörd som jag är. Jensen är min personliga favorit men det gör ingeting för min del om hon inte vinner. Picasso känns mer som Idol-material....
Sen så är det bara att kolla tillbaka hur det har gått för de gamla vinnarna. Hur mycket ser man av t.ex. Daniel Lindström och Marcus Fagervall?

Köpte juldags/nyårs dress idag. Vet ej om jag ska behålla den eller ej, det är en svart axelsbandslös sidenklänning. Väldigt enkel...
Ska kika lite på mer alternativ på måndag. Vill iaf inte ha paljettklänning då jag nästan är helt säker på att halva Sverige kommer ha det.

Tjaoooo

image67
Bild: amanda-jensen.com

image68
Bild: H&M

Nej tack ingen paljettklänning på juldagen eller nyår för min del..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0