6 november

6 november varje år sjunger Musikens Vänner, som är en "manskör", (ni som är från Skara vet vad jag pratar om) på djäknetrappan i Skara.
Jag har varit där varje år sen jag gick i sjuan och det är ju X antal år sen, trots att det känns som igår...
 Men den här gången kändes helt annorlunda, nu bestod kören inte av stora gossar längre och jag besökte den inte för att kolla in äldre snyggingar (visserligen har jag inte gjort det på 2 år heller men ändå..)

För första gången i mitt liv så kände jag att MV kören bestod iprincip bara av småpojkar (vet att jag inte är många år äldre än de yngsta medlemmarna).

Jag tror det är att tecken på att man har blivit "vuxen". Iaf om man är från Skara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0