Erin

Ingen har väl undgått Roberto Cavalli's kollektion för H&M. Reklamen på TV som gick var snyggt gjord..

"How can I miss the party? I'm the party
"

Men kläderna? Njaa. Det är väl själva grejen att få köpa designerkläder till en billig peng som folk går så igång på. Något jag skulle uppskatta är om H&M skulle köra något sammarbete med något svenskt märke som Acne, Minimarket eller Whyred. Det tror jag skulle kunna bli en hit, speciellt för mig nu när jag sparar pengar.

Aja hur som helst meningen med det här inlägget var egentligen att jag hittade en snygg bild på Erin som är med i H&M/Roberto Cavalli reklamen..

image58
Bild: Stockholm Streetstyle

Kommentarer
Postat av: L

På något sätt tyckte jag hon var otroligt snyggt klädd, andra sidan..njaaa:/

2007-11-13 @ 10:31:38
URL: http://tugga.blogg.se
Postat av: evelina

L: jag vet det är ngt fulsnyggt över det..

2007-11-13 @ 10:52:12
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0