Grå dag.

Trots att jag känner mig sjuk så lyckades jag tämja de små liven idag, eller ja, nästan helt och hållet iaf. Känner mig stolt! Kan inte förstå riktigt att lilla jag kan ge lite respekt ändå.
Imorgon är det studiedag på Teglaskolan så jag är ledig, eller ja, ska jobba på Cesarstugan imorn istället. Blir en jobbig dag fast om jag är sämre imorgon så funderar jag på att sjukanmäla mig. Det är nämligen ett ruskigt stressigt jobb.

Nu ska jag iväg till Skövde, närmare bestämt skopunkten, för att hitta ett par jobbarskor!

Ciaoo

Update: Teglaskolan ringde nu och den läraren jag är vikarie för ska vara halvtids sjukskriven från och med nästa vecka och framåt. Så jag är numera halvtidsanställd som lärare ett par veckor framåt.

Shit nu kommer jag jobba i princip varje dag fram till jul
. Hur ska jag orka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0