Ja då var det måndag igen

Är hemma en snabbis från jobbet tänkte äta och så innan jag drar tillbaka vid 11.20. Vet ni vad jag ska för lektion då? TYSKA! Senast jag läste tyska var i sexan, då i tre veckor. Haha, detta kan bli riktigt ball. Jag sa till att jag verkligen inte kan någon tyska men hon i kansliet på Teglaskolan sa att det var lugnt...
Lugnt? Hmmm...

Skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle jobba 14 dagar i sträck det stämmer inte riktigt nu. Tog ledigt på torsdag och åker till Norrköping onsdag kväll till fredag morgon. Ska hälsa på Kristina och kolla in Linköpings universitet. Det kan bli najs! Ska ringa dit och kolla ifall man kan prata med någon elev eller lärare på Industriell Ekonomi med internationell inriktning.

Ha det gött / E.

Kommentarer
Postat av: Jess

Kolla in http://FridahCharlotta.blogg.se om ni vill hitta en ny favoritblogg, Jag själv hittade henne när jag kollade in en blogg som hon kommenterat! Hon har en tävling också och de gör hennes blogg mer spännande. Läs och du är fast! :)

2007-11-26 @ 09:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0