Kaffe i magsårs mängder

Jag har så sjukt ont i magen, drack 5 koppar kaffe idag på Teglaskolan. Jag måste faktiskt medge att läraryrket är hårdare än vad man tror. Hade både trevliga och jobbiga klasser idag. En klass var så sjukt jobbig att jag höll på att få panik. Var sjukt nära att slänga ut två elever. Fick sedan redan på att denna klass var ökänd för att vara jobbig att handskas med...

Förutom lite jobbiga elever ibland så trivs jag jättebra! Sitta och fika med sina gamla lärare i personalrummet är sannerligen en hit. Jag förundras över hur många lärare som känner igen en trots att man aldrig pratade med dem när man gick på högstadiet. Sista lektionen så fick jag undervisa om franska revolutionen för två kids, jag är faktiskt impad hur mycket jag kom ihåg från historian på gymnasiet.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat. Blir inge kaffe för mig imorn!
Tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0