Sjuk?

Jag har ont i hela kroppen och fryser konstant. Tror minsann att jag håller på att bli sjuk, inte kul! Tror det faktiskt beror på att jag jobbar på en skola med 1000 förkylda kids. Jag brukar alltid vara förkyld minst 2 ggr på hösten/vintern men har inte blivit det ännu och jag tror det faktiskt beror på att jag inte går i skolan längre. Men nu så fort jag vistas i en skolmiljö igen med massa smittbärare blir jag sjuk igen...

Hoppas jag mår bättre imorn.

Har redan fått en favoritklass (om man nu får säga så?). De är ett sånt härligt killgäng, de får mig verkligen att skratta. Jag har fått ett nytt smeknamn av dem med, idol-Evelina eller Evelina Sewerin (hon hette så i idol va?). De lyckades ta reda på idag vilka mina två syskonbarn i sjuan är, då säger helt plötsigt den ena killen "men hallå din systerson Alex är ju typ min brylling". Det visade sig att vi var släkt på något vänster, han visste mycket väl vem min mamma var. Jag måste ha träffat killen när han var mycket mindre och sen har jag sjukt stor släkt så det är inte lätt att hålla koll på alla.

Imorgon kommer jag ha två utav Teglas jobbigaste klasser. Önska mig lycka till!
Nu är det dags för bio med Totte!

Tjao.

Kommentarer
Postat av: victoria, 8e

antar att 8e hör till en av dom jobbigaste klasserna? haha :D

2007-11-26 @ 18:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0