Slappa Evelina

Hmmm, vad ska Evelina göra idag då? Så jäkla trist väder ute så jag håller mig nog helst inne...
Nu tänker ni säkert såhär, jobbar aldrig Evelina längre? Njaaom typ inte. Jag jobbar ju på Cesarstugan och julborden har inte dragit igång än och då blir det inte så mycket jobb, blir bara någon dag i veckan sådär. Men sen när julborden drar igång så kommer jag inte ha en lugn stund. Och jag som har det så skönt just nu...
Aja det ger ju pengar....

Ska faktiskt städa lite nu hade jag tänkt sen får vi se vad som händer.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är jättefint och grymt bra läge. men de är en etta så de är ju inte så stort men de räcker. jaha ja de låter jättemysigt. Jo allt va jättebra på cypern. Ja jag skar mig på glas när jag jobbade i en poolbar på ett hotell. Fick sy 5 stygn men de gick jättebra så de va ingen fara. Ja gud va härligt med barca. Kul att ni är två som åker också! Vad händer hemma annars då? Kram

2007-11-01 @ 12:48:58
URL: http://LaSandrita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0