Trökblogg

Nu var man hemma igen efter en ganska stressig dag på Cesarstugan. Käkade första julmaten idag och jag måste medge att deras julbord är grymt. Kommer dock vara ganska trött på julmat när det väl är jul sen, men det är smällar man få ta helt enkelt. Imorgon blir det jobb igen på Teglaskolan, ska iofs bara ha två lektioner imorn så det kommer inte bli så värst ansträngande.

Min blogg handlar iprincip bara om jobb just nu men det är så mitt liv ser ut.
Jobb, jobb, jobb och jobb.
Ska försöka skärpa till mig lite iaf.

Om någon vecka sådär får jag reda på om vi har kommit in eller inte på skolan i Barcelona. Nervös? Jaaa något! Jag kommer gå ner mig totalt om vi inte kommer in..

Haaa det goott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag vet hur de är! Efter 4 år med julbord är de riktigt skönt att jobba på en spansk restaurang över jul. MEn är yrkesskadad. tror inte jag kommer se fram emot julbord på iaf tio år framöver.

2007-11-24 @ 23:59:16
URL: http://LaSandrita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0