Update from Norway

Hej allesammnans hemma i Sverige! Sitter i Agnes mysiga lägenhet just nu och funderar på vad jag ska göra idag tills Agnes har slutat jobba. Kanske ska träffa Ida  hon skulle höra av sig nu på morgonen ifall hon kunde eller inte, hoppas! Annars får jag roa mig själv, jag som hittar så bra i Oslo höhö.

Oh Lauras spelning igår på John Dee var grym. Jag hade inte alls några höga förväntingar eftersom jag inte har lyssnat på dem tidigare men det  var faktiskt bland det bästa på länge. Spelningen var så intim på något sätt och avslutningslåten Thunderbird Motel gjorde att man förflyttades till ett lite halvtaskigt motel mitt ute i ingenstans i Staterna. Låten Release me var 100 ggr bättre live måste jag medge!
Efteråt så pratade vi lite kort med sångerskan i bandet, var bara tvungen till att ge henne cred för hennes underbara sång.

Tycker alla ska gå in på deras myspace och lyssna. Black and Blue är nog min personliga favorit.

Oh Laura

Nu ska jag göra mig iordning! Ha de!

Kommentarer
Postat av: Sandra

När blir de estocolmo då? Finns förresten jättebilliga tågbiljetter på auktion på sj.se. utgångspriset är 1kr!! Nada más!

2007-11-16 @ 13:56:30
URL: http://LaSandrita.blogg.se
Postat av: -G,

Jag älskar Oh Laura :) Såå bra!

2007-11-17 @ 16:42:31
URL: http://gossippinSweden.blogg.se
Postat av: evelina

sandra: jaa någon gång snart hoppas jag:)
G: ruskigt bra

2007-11-18 @ 10:11:50
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0