Bortglömda Evelina

Idag känner jag mig bortglömd, verkligen på riktigt helt bortglömd. Hej här är jag typ! Är det någon som ser mig? Ingen vidare känsla...
Kan inte telefonen ringa?

-Hej Evelina, vad gör du? Lust att hitta på något?
- Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Okej jag erkänner, helt bortglömd är jag inte. Martin ringde mig förut och frågade ifall vi kunde åka till Lager 157 imorgon, men det är imorgon. Idag är jag ensam, okej?!

Varför kan aldrig ni höra av er?
Besviken, jotack lite.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sa kanns det nog for alla ibland tror jag, i alla fall sa kanner jag igen mig.
Tyvarr ar det enda jag vet som hjalper att ringa nan sjalv, som vanligt.
Inte for att jag alltid brukade gora det i de lagena men....
Ta hand om dig!

2007-10-05 @ 11:26:05
URL: http://annalena.blogg.se
Postat av: evelina

anna: Jo jag vet men det senaste så har jag kännt så allt för ofta. Är van efter trean att ha vänner omkring mig som ringer varje dag :(
Men nu har alla sitt liksom.
ta hand om dej med

2007-10-05 @ 11:55:01
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0