Det där med högskoleprovet

Jag ångar mig så mycket att jag anmälde mig till högskoleprovet. Jag orkar verkligen inte ägna en hel lördag åt dett. Har suttit och övat lite nu, är helt slut i huvudet, och det går inge vidare. På ordkunskapen fick jag 22 rätt av 40 medan min syster fick 36 rätt av 40! Jag fick alltså knappt hälften rätt! Kommer gå sjukt dåligt på lördag...

Egentligen ganska onödigt av mig att göra högskoleprovet eftersom jag nästan har så bra betyg som man kan ha och jag känner att jag inte kommer att uppnå toppresultat på lördag. Sen kommer jag inte kunna göra högskoleprovet igen på våren då jag kommer att befinna mig i en annan del av världen...

Aja, lika bra att bita ihop och göra skiten nu när jag har betalat 360 spänn för det...

Önska mig lycka till!
Det kan behövas...

Kommentarer
Postat av: emma

högskoleprovet kan slänga sig i väggen!

2007-10-25 @ 22:03:58
URL: http://dagens-emma.blogspot.com
Postat av: evelina

emma: jaaaa:(

2007-10-25 @ 22:09:29
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0