God morgon

Jag börjar bli sjukt trött av mina drömmar, jag orkar inte vakna varje morgon mer och vara helt uppe i varv. Jag drömmer inte mardrömmar utan de är alltid bara sjukt konstiga och såklart kan de vara lite läskiga ibland med.
Jag vet iprincip alla drömmar är väl konstiga och overkliga men mina den senaste tiden har varit extrema. Dessutom känns det som jag går i sömnen varje natt med, eller iaf pratar. Min mamma sover precis under mig och kan höra mig mumla om nätterna. Aja nog om det...

Jag är ju rolig, jag söker nya jobb sen när det kommer till det här med anställningsintervju så bangar jag ur. Jag orkar inte sitta och vara trevlig för någon främmande person när det handlar om ett jobb jag egentligen inte vill ha. Som idag ska jag på en intervju i Skövde som säljare men jag ska försöka leta upp numret till dem nu och säga att jag inte kan komma. Mina ena syster kallade mig lat men vad sjutton ska jag göra. Jag har snart bara 2 månader kvar här i stan och det är jäkligt kort tid för att komma in i ett nytt jobb. Men varför har har jag sökt nya jobb när jag känner så här då? Mitt svar är, jag har ingen aning, jag är dum jag vet...

Ha en bra dag

//E.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ne, jag tycker du gor helt ratt! Varfor soka ett jobb man inte ens vill ha. Det finns ju massa annat att gora som ar mycket roligare och som man verkligen vill gora!

2007-10-10 @ 20:45:05
URL: http://annalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0