Inspiration

Ska sätta mig nu och skriva på ansökan till skolan i Barcelona.
Lite inspiration krävs för att få igång...



Utbildningen jag söker i Barca omfattar intensivstudier de första 2 månaderna, de 4 sista så är man på ett jobb mån-tors och är med klassen på fredagar.
De har platser på ungefär samma företag varje år och fick idag reda på exempel på några utav jobben man kan få; modeassistent på en utav Barcelonas största modemagasin, inköpsassistent på Mango, journalistassisten på en gratis tidning, fotoassistent åt en modefotograf, butiksbiträde på bla Mango och Zara etc....

Helt sjukt! Tänk om man kunde få något av dessa jobb! Vore en dröm! Fast det lär jag ju inte...
Men hoppas kan man alltid göra.

Nej nu ska jag börja skriva...

Adíos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0