Juldagen

Jag längtar så sjukt mycket till min första hemvändardag. Då få jag träffa alla mina vänner igen som har flyttat på en och samma gång, som på gamla goda tiden...
Folket kommer hem ifrån sina pluggstäder och från utlandet. Jag får dessutom en bra chans att säga hejdå innan jag drar...

Det är bara 2 månader kvar nu! Tiden går så sjukt fort...


Men jag är lite stressad över dagen (redan? ja, jag vet...), hur ska man hinna med och umgås och prata med alla? Jag röstar på en 88:a förfest. Gänget som förfestade ihop inför studenten, vad sägs om det?


Kommentarer
Postat av: Tora

19 år och allt blir man med, fan vad snurrigt det känns att bli så gammal.

2007-10-25 @ 09:40:58
URL: http://amazinggrape.blogg.se
Postat av: evelina

ja, vi börjar bli gamla nu tora. jag fyller 19 om typ 2½ v. Känns som jag fyllde 18 nyss liksom. Knepigt...

2007-10-25 @ 09:56:14
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0