Klipp dig!

Jajjemän, nu ska jag iväg till min kusse i Lidköping för att klippa mig. En fet lugg önskas, fast hurvida fet den kommer vara på mig kan diskuteras. Antagligen kommer jag se ut som jag går i åttan igen eftersom senaste gången jag hade hellugg var just då...
Men vad sjutton mitt hår växer sjukt snabbt så jag kommer ha snedlugg igen innan någon ens har hunnit reagera på att jag har klippt mig..

Kanske ska jobba lite senare idag, beror på vilket humör jag är efter klippet. Vi får se...

Tjao.

Kommentarer
Postat av: ANNA

TILL EVELINA: Tack Evelina, det ar sa skont nar folk sager sa aven om jag ar val medveten om det och sjalv kanner precis sa. Jag ar faktiskt nojd med att ha tagit mig hela vagen hit pa egen hand. Tack! :)
Och du, coolt med lugg! :D

2007-10-08 @ 13:39:34
URL: http://annalena.blogg.se
Postat av: evelina

anna:_ du ska vara jättenöjd!

2007-10-08 @ 19:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0