Söderböna

"Vissa var rakade, hade bombarjackor och kängor på fötterna. Jag mådde faktiskt illa när jag såg dem."

Jag måste säga att det här blogginlägget skrämmer mig..
http://www.blondinbella.se/1192567759_aldrig_knt_mig_s_felp.aspx#comment

Vilken dubbelmoral denna tjejen ger. I inlägget efter skriver hon om fördomar och att de flesta har skapat en bild av henne utan att ens känna henne, oj vad konstigt., hmm......

Dessutom känns hennes bild av Söder inte alls den samma jag har. När jag tänker på Söder tänker jag på SoFo, snyggt folk, softa uteställen, grymma affärer, grymma restauranger (Koh Panghan etc), Street, Reggaecaféet, Hammarby (hehe),.....
Helt enkelt min favorit statsdel i Estocolmo.

Har följt BlondinBellas (bara namnet skapar fördomar) blogg nu ett tag och jag måste medge att det är rätt underhållande och följa hennes "flashiga liv" där hon råkar lägga upp bilder som visar att det serveras alkohol på MUF:s fina banketter och får då 1000 arga kommentarer. Jag tror jag gillar att följa intriger, som jag inte själv är med i förstås....

Tack och adjö....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0