Söndag.

Det blev efter många om och men oktoberfesten tillslut igår. Så glad över att Emelie ställde upp för min skull (och camillas...) och drog med till Stadt, det betydde jättemycket! Visserligen hade jag ju hittat folk och gå med men kände ändå att jag är lite trött på att tränga mig på i efterhand. Saknar tiden då man inte behövde leta folk och förfesta med (studenttiden). Nu har alla sitt liksom...
Kvällen blev godkänd. Jag hade ruskigt kul stundvis men efter har fått X antal drinkar och öl utspillda över min klänning var jag inte så glad längre och det märktes på mitt humör kan jag säga. Så förlåt om jag var lite otrevlig..
Men något som gjorde mig på bättre humör igår var att jag fick höra lite saker värmde jättemkt. Det behövdes för mitt självförtroende har inte varit på topp dom här dagarna.

Denna söndag har varit en perfekt bakissöndag. Jag och Björn drog in till stan vid 1 tiden och käkade pizza med grabbgänget. Sen drog jag med min mor, syster och systerdotter för att fika på Löfwings, väldigt mysigt.
Jag drog sedan hem till Björn där även Torsten var och vi tog oss en tur upp i Jättadalen...

Helt enkelt en toppen dag!

// E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0