Tillbaka på "rätt" sida om Vättern...

Då var man åter i Skara igen, känns både tråkigt och skönt. Har haft några riktigt roliga dagar i Norrköping. Här kommer en kort sammanfattnig om vad vi har haft för oss;

Torsdag: Jag och Emma kom upp sent. Vi tittade på Heroes och sov typ...

Fredag: En mycket pigg Kristina kom hem på morgonen ifrån Linköping, hade varit på studentfest kvällen innan. Jag och Emma tar sedan en tur på stan, shopping och promenad runt fina Norrköping. På kvällen sedan så kom Kickis vän Sussie och vi fyra tjejer lagade god mat och drack mora-nisse-shotar (grädde, blåbärssoppa och likör 43). För att sedan dra ut på Palace i Norpan där jag fick lära mig efter ha varit kanske lite otrevlig mot en kille att jag var för ful för att vara Östgöte, det var ju skit också hehe..Hur som helst en mycket lyckad kväll...

Lördag: Pigga som få tog vi en tur på stan igen. På kvällen var det party igen, smk-konsert! Flum, flum, flum...säger jag om den kvällen/natten...

Söndag: Ytterligare en tur på stan för att köpa en jacka till Sussie. Sen blev det deg i tv-soffan resten av dagen...

Måndag: Hemfärd...

Sitter just nu och väntar på bilder ifrån helgens bravader ifrån Emma...

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0