Alla känner alla....?

Vet inte riktigt vad det har varit med mig idag. Har haft en "inte-vilja-gå-över-huvudvärk-trots-knarkande-av-tabletter". Borde väl egentligen inte sitta här men men...

Lekte idag lite på facebook och kikade runt vilka mina vänner var kompisar med. Det visade sig att flera utav mina vänner var polare med folk som andra också var polare med utan de i sin tur känner varandra. Hänger ni med? Jag får nog ge ett exempel; vi säger såhär, jag är vän med person X och Y. Person Xoch Y är inte vän med varandra men båda är i sin tur vän med person Z. Jag hitta flera sådana exempel och insåg att jag skulle kunna ha världens brakfest efter som alla iprincip känner alla. Usch det är läskigt med internet vilken koll man kan ha på folk. Främst på sådana som mig som skaffar sig en blogg och delar med sig bitar ur sitt liv med hela världen.....

Ska försöka kurera min huvudvärk nu. 

Ciao ciao
//E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0