Back in town

Då var man tillbaka i trista Skara igen. Känns rent ut sagt för #%¤#%". Men men har haft några sjukt bra dagar...

Onsdag: Kom dit på kvällen. Sprang på Johannes på Centralen för att sedan dra mig hem till Anni. Jättemysigt lägenhet! Blev en soft kväll med Idol och Heroes.

Torsdag: Medan Anni pluggade så drog jag in till stan och hooka upp med Martin. Blev lite shopping i stan och på söder. Blev sedan fika på Kungsgatan med Anni, Petter och Martin.Kvällen blev soft igen med Idol och Heroes igen. Anni färgade sedan mitt hår. Brunt ffs!

Fredag: Medan Anni gick på föreläsningar så gick jag lös på shoppingen på Urban Outfitters och American Apparel. Gött som fan! Gick på en mässa för utlandsstudier på Berns, det var ball! Mötte sedan upp Anni och fick kolla in Handels, alla mina fördommar stämde. På kvällen så drog jag och Anni in till stan för att möta upp hennes barndomsvän Jocke. Det blev lite öl på en soft hotellbar. Sedan åkte jag och Anni till Fridhemsplan där det var hålligång. Mycket trevligt...

Lördag: Efter lite sovmorgon så kom Oskar och hälsade på. Efter lunch drog vi till Söder för att besöka Street, där det var en resemässa. Riktigt ball faktiskt, är ruskigt sugen på att ge mig ut i världen nu. Om jag inte kommer in i Barca så blir det jobb på Nya Zealand! På kvällen blev det mysig middag och drinkkväll med Anni och Oskar. Våran plan var att gå ut på Söder men vi hamnade tillslut på Fridhemsplan. Vi tre, Tessan, Jesper, Martin, Petter och Elin drog till Ace (tydligen skitbra pop/indie/electro ställe vid högtorget typ). Jag lyckades tjata mig in (det var något på 20 för att komma in) men då kom Petter inte in av någon konstig anledning (mitt minne är ganska svagt nu). Då blev det så att vi tog oss till Stureplan för det låg närmast till (tyvärr). Jag lyckades på något flax smita in på ett ställe (slapp betala X antal kronor för att komma in). Kan tyvärr inte säga så mycket mer om kvällen men det sluta med att jag blev utslängd, haha. Vakten mindes att jag hade smitit in, pinsamt! Så nu är man en merit rikare, utslängd från en klubb på Stureplan, grattis till mig själv... (fast jag hann vara inne ett bra tag så det gjorde egentligen så mkt och som sagt så betala jag ju inget).

Söndag: Vaknade upp på soffan vid 9 och tänkte varför i helvete ligger jag här , hoppar då direkt ner i sängen (efter att jag har bytt om till sovkläder)  och sover vidare. Blev en soft dag, besökte min syster och min systerdotter Antonia. Vi käkade bakis pizza på Hammarby pizzeria. På kvällen blev det bio med gänget från i lördagsnatt, På smällen, verkligen hur rolig som helst.

Måndag: Drog till Kungsholmen på förmiddagen för att köpa present, mötte sedan upp Anni hos hennes moster innan jag satte mig på tåget hem.

Där har ni en "kort" summering vad jag har pysslat med dom senaste dagarna. Längtar redan tillbaka...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0