Sömnlös i Skara

Jag vet inte riktigt vad det är för fel på mig. Två nätter irad med på tok för lite sömn, bara ligger och vänder och vrider på mig. Men duktig som jag är satte jag klockan på halv nio för jag ville inte sova bort hela den här dagen. Har en del att göra. Ska till Lidköping med mor min nu snart, vi ska köpa nya kuddar och äta god mat. Sen måste jag någon gång under dagen boka tågbiljett till Stockholm för morgondagen. Måste även fixa klart Annis inflyttningspresent....

Ikväll spelar Agnes som sagt på Sticky, ska försöka få med mig någon. Vore najs och klämma in att träffa en mycket god vän och samtidigt få lyssna och titta på ett grymt band.

Agnes, jag ska göra allt vad som står i min makt för att få med mig någon på spelningen ikväll!

Kärlek // E.

Kommentarer
Postat av: agnes

jag håller tummarna<3

2007-09-04 @ 12:01:01
URL: http://agneeees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0