This is how it works...

Idag har man knegat, inge vidare kul när det har varit så underbart väder ute. Men det ger ju pengar iaf...
När jag kom hem strax efter 7 så fick jag något konstigt ryck och tog på mig träningskläder och joggingskor för att ge mig ut och springa, tredje dagen i rad. Vet inte riktigt vad som har hänt med mig och jag som har hört att det inte är bra att träna varje dag, får nog bli ett uppehåll imorn och köra igen på lördag.
Direkt när jag kom hem så slängde jag mig i tvsoffan och tittade på Idol, Heroes och Jericho. Riktiga mainstream program helt enkelt.

Imorgon är det fredag och jag är ledig, jobbar på söndag nästa gång. Det känns som det kommer bli en bra helg. Imorgon blir jag och Emelie sambos, vilket känns jättebra. På lördagkväll får jag äntligen träffa Kristina igen, henne har man saknat en hel del!

Nu ska jag snart ta och hoppa i säng, själv, men det är gött det med..

With Love // E.

And then you take that love you made
And stick it into some
Someone else's heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0