Vilodagen.

Då var det söndag igen, vilodagen i veckan. Sitter här framför dumburken och lyssnar på musik. Funderar på vad jag ska göra av dagen. Borde väl egentligen träna eller något liknande med tanke på vad jag tryckte i mig igår kväll på matfestivalen i Skövde; Nudelwok (förövrigt inte så värst god), langos (alltid en flötighit), "festivalbanan" (bland de godaste som finns) och en banan doppad i choklad och nötter. Min mage var inte så glad sen kan jag meddela men vad sjutton det är bara matfestival en gång om året (tur det...). Tycker egentligen matfestivalen är ganska tragisk, minderåriga går runt och hänger på stan och super sig fulla. Hur kul kan det vara egentligen? Tänkte på det när man skulle åka med sista bussen hem i fredagsnatt efter utgången i Skövde då såg jag flera som jag vet är runt 16,17 års åldern. De hade alltså gått runt och hängt hela natten ute i Skövde, och det var ju nästan minusgrader ute. Förstår mig inte riktigt på det där men alla kan ju inte tycka om samma saker....

Tillbka till vad jag ska göra idag. Håller på och diskuterar med min systerson Martin vad vi ska göra av söndagen. Skövde, Göta Kanal, ngn toppehemlig militärgrej i Göteborg....

Vi får helt enkelt se...

Btw, Grattis Axel på födelsedagen!

Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0