High on life

Varför är man alltid så väldans sliten på måndagar i Barca? Svaret på den frågan är ganska enkel, tror de flesta förstår varför...
Helgen har iaf varit väldans bra. I lördagskväll lämnade jag hemmet vid 12 och kom inte tillbaka förs än nästa kväll, haha, det är sånt som kan hända ibland (detta kan missförstås..)
Gårdagen spenderas iaf med lunch ute med sällskap sen hookade jag upp med Alex & Amanda och vi drog till stranden och mötte upp Emir (bumbipappan), Pato y Servando. Hög mysfaktor!

Ikväll är det Nasty Mondays, bueno, inte för min del, kommer ju aldrig kunna gå på det mer. Eller ja inte på ett jäkla bra tag, isåfall om jag är "sjuk" någon tisdag från jobbet. Jobbet ja, hmm,  det går framåt. Fick ringa massa svåra samtal idag, känner mig rätt så stolt över mig själv. Tror att mor min skulle tycka min chef var väldans attraktiv, känns som hennes typ.

Imorgon är det tisdag och jobb igen. Skulle hellre vilja sova men pero a veces la vida es dura.
Men det är tur att jag mest är hög hela tiden som alla andra här i BCN....
Okej ni kan vara lugna där hemma....
I'm high on life

Nu ska jag sova (i samma sekund som jag skrev det så drog Malin iväg på förferre, hrmf jag vill med)

Adios


Kommentarer
Postat av: Widlund

Hoppas det är guld i barca!
=)
och guld med dig, och att du fick mitt sms =)
Vi möter Skara FC idag, sicket derby
...
Seger blåvitt =D

2008-04-08 @ 16:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0