Jag kommer hem...

..fast inte än på ett tag. Bokade  hembiljett idag till den 31 juli, landar i Stockholm. Valde att åka med Sterling så jag får med mig all packning hem, då får jag ta med mig 40 kg istället för ynka 15 kg med Ryanair! Men det kändes nästan lite vemodigt att boka hembiljett. Jag har varit här halva tiden nu (lite mindre) och det känns som jag kom nyss, trots att jag ändå har kommit in i en vardag här.
Tänk om jag vill vara kvar?

Men jag tänker såhär jag åker hem den 31 juli, känner lite på't, Tänker över mitt liv och om jag känner en enorm Barca-abstinens så är det bara att boka första bästa flyg tillbaka. Söker jobb här, skaffar familj, kids, villa, ja the whole shebang. Njae, inte riktigt så men kanske faktiskt startar upp ett riktigt liv i Barcelona för just nu känns det som jag lever i någon slags låtsas värld. Svårt och förklara...

Jag drömde faktiskt inatt att jag åkte hem, vilket jag har drömt X antal gånger det senaste. Det roliga är att de första veckorna här så drömde jag varje natt att jag var påväg hit.

Just ja, har glömt att berätta att jag även har sökt in till lite skolor i höst. Första prioritering var Industriell Ekonimi med internationell inriktning i Linköping. Nu blev du glad va Kristina?:)
Men ah, just nu känns det som en ganska liten chans att jag börjar.


Ska hoppa i säng nu alldeles strax. Läsa lite bok tänkte jag med..

Stor KRAM till alla. Saknar er väldans mycket!

// E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0