Me encanta la vida

Vilken lyckad helg det blev. Beach-häng hela lördagen (så jäkla varmt!) sedan lite utgång på kvällen, fast tidig hemgång strax efter 2. Idag har vi hängt i en park hela dagen och firat Martina, hon fyller ju för sjutton 20 år idag! Har aldrig ätit så mycket sen jag kom hit, pastasallad,mackor, ost, chips, kakor och sen så hade Emirs mamma tagit med sig mamma mat hemifrån Sverige, rabarberpaj, tårta, lammkött, ngn slags pirog etc. Riktig härlig morsa moste jag medge...
Dock skulle jag vara väldigt tjock om jag hade en sådan mor....

Nu ska vi ut och äta (IGEN) på en mexikansk restaurang i Raval, jag kommer dock inte att orka äta. Kanske bara blir en nachotallrik med Guacamole...

Imorgon är det back to work, men bara tills på onsdag sen är jag leeedig! På onsdag är det konsert, på torsdag kommer Ida hit, så det kommer inte bli en lugn stund!

Mycket på gång just nu! Saknar er där hemma, nu har ju Katta a.ka. snyggsyrran kommit hem också...

Ciaaoooo

Kommentarer
Postat av: Widlund

Fan vad världsklass du har det =)
Njuter man första maj i Spanien också ?

2008-04-28 @ 20:02:38
Postat av: Anonym

widlund: klart man njuter av det:)

2008-04-28 @ 22:19:23
URL: http://noirblanc.blogg.se
Postat av: Sk snyggsyrran

Man tackar :-)

2008-04-29 @ 20:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0