Back home

Kom nyss hem från två grymma dagar i Göteborg. Dagarna präglades inte av shopping, som var tänkt utan av att träffa gamla vänner. På tisdag kvällen tog jag en öl med Barca Sofi, mkt trevligt att träffa henne igen. På onsdag lunchade jag med Mandy och tog sedan en fika med Oskar och Niklas. Väldigt trevligt. På kvällen åkte jag hem till Malin och myste med henne i tvsoffan, blev att jag sov där.

Lite shopping hann jag med. Fyndade en väldigt fin Acnekappa som jag gillar skarpt, en tshirt från Monki och en kalender (ska försöka få ordning på mitt liv).

Idag har jag inga planer alls. Börjar redan bli "lunch-hungrig", var ju uppe tidigt imorses..jaja..

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0