Sista augusti...

Dagarna bara flyger förbi och det är redan 31 augusti, jag menar det var ju igår jag satt nervös på planet till Barcelona en ganska så kylig januari dag. Tid är en konstig manick...

Helgen har varit bra. Min första vita helg på jag vet inte när. I fredags kväll var jag bara hemma och hade aptråkigt, kollade på en dålig film och käkade godis. Gårdagen spenderades ute på båten hela dagen, helt underbar dag! Åkte ut på en ö, grilla både till lunch och kvällsmat. Fick till och med lite färg igen (har ju tappat all färg som jag fick i España). Idag har jag jobbat, sådär halvkul...

Vad har jag för planer för veckan då? Faktiskt inte alls många...
Men det kommer....

Ha det bra! Ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0