Distant Dreamer

Dagen innan nyårsafton, känner mig sådär pepp faktiskt.
Men bättre än att inte ha några förhoppningar alls, blir bara besviken då.

2008 har varit ett bra år, året då jag fick för första
gången lära mig att ta hand om mig själv.
Som man så fint säger, stå på mina egna ben.

Vad har jag för förväntingar för 2009?
Inga alls, för jag vet inte vad som kommer att hända i mitt liv.
På gott och ont.

Hoppas bara att året får en bra start....


Even when you see me frown,
my heart won't let me down,
because I know there's better things to come

And when life gets tough,
I feel I've had enough,
I hold on to a distant star,

I'm thinking about,
all the things,
I'd like to do in my life...

I'm a dreamer,
A distant dreamer,
dreaming for hope from today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0