Insomnio

Jag har kommit på en sak, jag är otroligt dålig på inledningsfraser i blogginlägg. Så därför börjar jag dagens blogginlägg med ett HEJ. Enkelt och bra...

Har precis tryckt i mig lite rester från gårdagen, thaigryta (det enda som jag är bra på) och sitter nu här i vardagsrummet och håller på att somna. Kunde inte sova inatt av någon konstig anledning..
La mig vid halv ett men somna in förs än vid halv fem kanske? Sen upp till skolan lite senare...

Måste plugga också, orkar egentligen inte. Men så äre, lika bra att börja på en gång.
Puss!

--------------------------------------------------------------

Yo no tengo ganas de estudiar! Pues, la verdad es que yo no tengo ganas de hacer nada. Casi no he dormido nada.
Algunos amigos de mi clase hoy me preguntaron si yo quiero ir con ellos a Apolo (una discoteca aquí en BCN) pero como yo dije antes yo estoy muy cansada y por eso tengo que descansar. Pero me han dicho que Apolo es una discoteca buena, y me gustaría ir otra noche.
Si hubiera dormido mas, podría ir con ellos..
Vale, ya está.
Adios

(haha, förstår ni något?:)


Kommentarer
Postat av: Anna

lalala, jag fattade. :p haha
men jag hade inte kunnat skriva det lika bra själv, absolutely not

2008-02-22 @ 11:43:12
URL: http://annalena.blogg.se
Postat av: Widlund

adios är hej då ? =)

2008-02-22 @ 13:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0