Lite pics...

image202

..från min underbara lördag med Hanna. Får resten av bilderna imorgon...
Saknar min kamera så jäkla mycket nu. Skickade med den hem med Anni och jag tror minsann att mamma borde ha den nu eller så har hon till och med lämnat in den på lagning. Om jag har ruskigt tur så får jag den när Martin kommer nu på torsdag, fast det tror jag inte. Annars så har jag siktet inställt på 14 mars då Emelie kommer.
Jäklar vad jag ska foto när jag får tillbaka den! Ska ta massa fina kort på staden och mina vänner.

Nu ska jag snart sätta mig ner och plugga lite, sen tänkte jag bege mig på en tur runt istaden. Ikväll efter Malin & Ragna har slutat jobba så är det familjemiddag på G. Vi tänkte slå på stort och gå ut och äta tillsammans, för första gången. Åh vi har ändå varit här i mer än 1 månad nu....

Btw, här en lista på saker jag saknar, tillägnad Martin och Jonas som kommer på torsdag..

Mina gula tygskor
Lakan, påslakan (har ett set och låna ut sen får ni ta med en till, kan ta en av mina där hemma så kan jag behålla det sen)
"Fotbollsshorts"
Någon mer sjal ("Någon utav Hermés kopiorna, emelie fattar nog)
Kameran (ifall den hinner bli klar)
Luftmadrass


Kommer inte på mera just nu. Måste fundera lite till...
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: hanna

En underbar lördag var det verkligen :) Tack för superbäst sällskap! Besitos guapa

2008-02-26 @ 00:27:59
Postat av: e.

hanna: tack själv hanna panna:)
syns ikväll:)

2008-02-26 @ 14:42:42
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0