Någon hörde min bön...

Vaknade upp med stråla solsken som lös igenom balkongdörren! Så nu ska jag ut och njuta lite!

Hoppas ni har det bra där hemma i snön! Påtal om hemma, så drömde jag om hemmet inatt, om min kära mor och om min katt Ronja. När jag vaknade så längtade jag faktiskt hem lite för första gången...
Eller ja inte till Skara kanske men till familj och vänner!
Känns skönt att Anni kommer i slutet av nästa vecka. Oj vad vi ska kramas! :)

Men som sagt nu ska jag sätta mig på balkongen ocn njuta av solen.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anni

Det kan du fethajja att vi ska! :D

2008-02-04 @ 22:17:11
Postat av: e.

anni: jag lääääängtar ;)

2008-02-04 @ 23:29:04
URL: http://noirblanc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0