Nasty mondays

Måndag igen, blandade känslor över det. Lämnar en galen helg efter mig...
Idag var det skola och jag var bara allmänt trött och skämde ut mig. Men det bjussar jag på..

Efter skolan åkte vi på en loppmarknad dock kom vi lite försent och de höll på att stänga. Vill dit igen! Sen tog jag en välbehövlig latte på Starbucks där jag även hittade mig ett ragg. Haha..
Lyckades även hitta en asiatisk mataffärer (som jag har letat!). Så Anni om du läser detta behöver du inte ta med kryddor. Fast du får gärna det ändå. Just det ja, köpte även lite Chang öl, så jäkla gött! Ska sätta mig på våran terass och ta en i solen.

Ikväll ska jag ev. på Nasty Mondays. Kan inte riktigt bestämma mig. Träffade ju en väldigt trevlig arkitekt där förra gången...

På torsdag kommer Anni. Ska bli så kul att träffa henne! Weii

Avslutar detta halvkassa inlägg med att meddela att jag har en Barca-låt nu...
Bruce Springsteen - Dancing in the Dark

Puss på er !

(btw, jag har namnsdag imorn)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0