Tuesday

Nej nu är det dags att ta tag i mitt liv! Ni vet, börja jogga, sluta äta godis etc (gå ut mindre haha). Jag har sagt det nu typ varje dag sen jag kom hit men efter en vild utekväll igår på Nasty Mondays (plus att jag lämnar en galen helg efter mig) så känns det som att det är dags att tagga ner lite...
Jag ska köra på en vit vecka tänkte jag, (om det går?).
Nästa vecka kommer ju Martin och Jonas så då kommer det ju bli en del festande igen kan jag tänka mig. Måste ta med dom till Felleni och Razzmatazz!

Såg på Razzmatazz hemsida att Shout out Louds kommer dit i början av april, sen kommer The Hives till Apollo också. Det kommer bli naaajs!

Emelie, Thunderexpress spelar snart här också :)

Hoppas alla mår bra där hemma! Vill ha lite uppdateringar! Va händer? Que paasaaa?

Btw, tänkte börja blogga lite på spanska också. Kan nog vara bra faktiskt!

Es que yo tengo que practicar mi español y escribir "un blog" en español, creo que es una manera muy buena para tener mas fluidez.

Bueno, Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: emma

det later som om du har det bra dar borta i barca! Vill ju komma och halsa pa! Far se hur det blir nar jag kommer hem. Take care och drick inte alltfor mycket boooooooooz. :D

2008-02-20 @ 09:01:14
Postat av: Anni

Hej underbara du! Saknar dig gaalet mycket! Nasty mondays och en argentinare på köpet kanske?! :P

2008-02-20 @ 09:19:55
Postat av: e.

emma: hur har du det pemmo? ska gå in å läsa din resedagbok nu tänkte jaaae..jaaa kom hiiiit!!

anni: det blev faktiskt en argentinare på köpet i måndags ;)eller ska man säga tisdagmorgon? haha

2008-02-20 @ 10:36:46
URL: http://noirblanc.blogg.se
Postat av: Lina

Nej du får inte börja skriva på spanska, då fattar ju inte jag:D

2008-02-20 @ 13:45:48
Postat av: e.

lina: men bara lite:P

2008-02-20 @ 20:32:49
URL: http://noirblanc.blogg.se
Postat av: Malin

Mycket bra Evelina. Då kan jag öva lite samtidigt genom att läsa vad du skriver, skitbra! :)

2008-02-20 @ 23:40:37
URL: http://aocho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0