Arg

Jag pajade min underbara kamera igår. AAUUUAAASH.
Jag har en försäkring på den, fast jag tror den bara gäller i Sverige. Måste ta reda på detta snarast.
Klarar mig inte utan den...

Lite update
Idag hängde vi lite utan för MACBA med skejtarna. Så jäkla soft! Hannes ska nog köpa en bräda, funderar med på att göra det.
Åh så införskaffade vi oss äntligen en vattenpipa. Ska bli så jäkla gött å sitta på terassen med den! Åh lira lite guitarra också.

Så förutom kameran mår jag så jäkla bra. Har nog aldrigvarit såhär glad i hela mitt liv!

Puss på Er!


The view från varan terass
Sista bilden jag tog med kameran :(

Kommentarer
Postat av: erm

konstmuseet är grymt. macbas ölsäljarzigenare är kultur. hälsa barca från mig,ciao

2008-01-30 @ 23:09:04
Postat av: Malin

Gud vad skönt att höra att ni mår bra! Jag blir ju avundsjuk som sitter här i regniga London.. Nä men det har varit jättefint väder sedan vi kom hit, skulle ju inte skada om det var lite varmare bara. På fredag skulle det bli 10 minusgrader här. Det du! Skillnad ifrån Barca det. Är det sol så att ni kan bli bruna eller?? Gött i så fall!! :)Hälsa alla! Puss från Malin

2008-01-31 @ 00:01:52
URL: http://aocho.blogg.se
Postat av: Katharina

Vad tråkigt att kameran är trasig!! Kolla försäkringen. Det kanske går att fixa från utlandet? Hmmm....röka vattenpipa...det låter oroväckande. Hoppas det bara är smaksatt varmluft! Sköt om er i Barcelona. Jättefin utsikt från er balkong!! Saknar dig!! Kramar Sis

2008-01-31 @ 04:52:54
Postat av: e.

erm: barca hälsar tbx

malin: -10?? haha oj. här är det ca 20 grader:P
jo visst kan man bli brun. har bara inte hunnit sola än. men det kommer:)
hur funkar allt för dig tjejen? trivs du?
hälsa alla hos dig med! kram

katta: jag säger bara HA HA HA

2008-01-31 @ 18:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0