It's a hard one

Idag ska jag på allvar börja med att välja ut vilka kläder jag ska ha med mig. Men fatta vad svårt det kommer bli! Jag har problem med att packa när jag åker på 1,2 och 3 veckors semester (till och med weekends), hur sjutton ska jag kunna packa för ett halvår? Speciellt när vi ska åka med Ryanair och får bara ha 15 kg i resväskan och 10 kg i handbagaget. Varför kan dom inte vara normala och ha 20 kg i resväskan och 5 kg i handbagaget?
Iofs så åker nog de flesta med Ryaniar när de ska på weekends och liknande och då så kan man ju ev. slippa checka in ngt bagage överhuvudtaget....
l-landsproblem i allra högsta grad...
Jag ska iaf inte ha med mig handduk och lakan, det ska jag köpa där. Vi bor kanske 20 min ifrån ett Ikea med tunnelbana. Om jag får hemlängtan kommer jag att åka dit och äta Swedish meatballs, vet inte vad man ska kalla det på spanska men typ....
Bollos de Carne de Suecia.
Heter nog antagligen inte så men de kanske fattar om jag beställer det? Hoppas dom har en Swedenshop där så jag kan införskaffa mig Marabou mjölkchoklad...

Just de ja, igår ringde de från Teglaskolan och ville att jag skulle komma och vicka i spanska i några veckor, men icke sa nicke, jag flyttar ju nästa vecka. Hade faktiskt varit kul att komma och jobba lite där igen.

Jaja, nu ska jag snart iväg och luncha med min mor. As we say in Skaraborg "Ska bli änna gött".
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0