Gatufest

Jag hade en riktigt bra kväll igår. Jag hänka på Emma och hennes gamla jobbarpolare på gatufest i Raval. Det blev mkt dans till "spanskmusik" och jag försökte hänga med på rytmerna. Vet ej hur det gick men jag försökte iaf...
Idag är jag mindre pigg men vad gör det när det var en lyckad kväll. Idag ska jag eventuellt till playan med Hanna panna och ikväll är det chilensk BBQ fest hemma hos Lena och Sofi.

Fick reda på i dagarna att jag har kommit in på Linköpings universitet, var iofs väntat. Gjorde att jag ändå blev lite sugen på att börja men som det ser ut nu så njeeee...

Nej nu ska jag ta tag i min dag. Hay k aprovechar las ultimas semanas


Beeeesooooos


Kommentarer
Postat av: Anna

vad hade du sökt evelina? :)

2008-07-12 @ 20:54:36
URL: http://annalena.blogg.se/
Postat av: evelina

anna: ind. ekonomi med internationell inriktning (spanska) :P

2008-07-13 @ 15:31:35
URL: http://noirblanc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0