Lördag

Hola! Verkligen jätteledsen att jag knappt aldrig uppdaterar längre. Är nästan aldrig hemma, bara för att sova och duscha iprincip. Vad har jag för mig om dagarna då? Det är väldigt varmt här nu så det blir såklart en hel del strandhäng, hur skönt som helst. Idag drog jag med Transcom brudarna till Badalona....

I torsdags var jag iväg till Costa Brava, gudomligt vackert. Tog ca 2 timmar med bil från Barcelona. Förstår inte varför "alla" åker till sydkusten på semester. Jag åkte dit med mr X, nu vart ni allt lite nyfikna va? Vi låg på stranden, käkade god mat och strosade runt i byn. Underbar dag!

Just ja, klassfesten vart otroligt lyckad. Hade jättekul, dansade hela natten...

Ikväll lutar det åt kulturfest uppe på Montjüic...


Sofi, jag & Tina sista dagen i skolan (typ 2 veckor sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0