Underbar helg

Fick ett ryck och åkte iväg över helgen till Costa Brava, till Palamós, underbart vackert. Kom hem igår...

Ustädningen av rummet har börjat och första väskan är packad, det är mkt som ska hem till Sverige. Tur att man åker med Sterling och inte med Ryanair.

Ikväll är det middag hos Magda som gäller och sedan utgång. Ska bli väldigt kul att träffa damen igen!

Idag har jag svettats och svettats. Helt sinnesjukt varmt här nu..puuust.
Skönt att komma hem till lite behagligare temperaturer faktiskt. Vet att det är varmt hemma också men inte såååå varmt som här.

Idag på förmiddagen fick jag en trevlig överraskning, en speciell person kommer till Sthlm 14-18 augusti. Jag är glaaad!

Nu ska jag plocka lite sen göra mig iordning! Puuuusss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0