Nu är det allt dags för en update

Hola chicos! Det var inte igår, dags för en rejäl catch-up så att säga...
Vad har hänt nu då? Som de flesta vet så var jag hemma i Sverige förra helgen på en snabbvisit, tors-tis. Främst för att överraska Bella som tog studenten och det blev mycket lyckat. Var så kul att träffa alla igen men jag kom inte direkt tillbaka hem till Barca utvilad, var väldigt intensiva dagar. Förutom trevligt studentfirande hann jag med en massa fika, mys hos Björn ute i Öglunda, middag med systern, lunch på Kråks, snabb sväng i Skövde etc.
Jag hann även med att träffa Agnes och Amanda.

Tillbaka sen i Barcelona var det tillbaka till praktiken i två dagar. Känns konstigt att man inte ska tillbaka dit mer nu. Sista dagen var väldigt bra iaf. Fick ett presentkort på 250 € på Corte Ingles, blev väldigt glad. Gav Oriol en Sverige t-shirt som han glatt gick runt med hela dagen, trots att Sverige förlorade matchen.

I fredags var det dags för midsommar firande. Vi inledde med middag och snaps på taket, väldigt mysigt. Sedan begav vi oss mot Ciutadella parken där alla Barcelona-svenskar hade samlats, och vi är väldigt många. Där blev det midsommardans runt en palm, mkt underhållande:). Kvällen slutade med att vi blev inlåsta i parken och jag sprang runt i en vattenspridare, så det kan gå....


Idag har jag hängt på beachen, varit på konsert, njutigt av det varma sommarkvällen i goda vänners sällskap, kollat fotboll etc. En mycket lyckad dag!

Just nu sitter jag och väntar på att min mor, min syster och min systerson ska komma. Deras plan blev en timme försenat. Så jag får sitta uppe och vänta här nu.

Hoppas ni där hemma mår bra, saknar er redan! Kraam!


Kommentarer
Postat av: Mi

Hej på er! Synd att vi inte hann träffas när du var hemma. Ta nu med mamma på lite sightseeing. Ha det så bra.Lisa hälsar till Sebbe.

2008-06-22 @ 15:39:47
Postat av: agnes

det var underbart att se dig!

2008-06-22 @ 22:47:23
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0